SPLETNO OGLAŠEVANJE

Želite vaše storitve ali izdelke hitro predstaviti širšemu krogu potencialnih strank? Potem je spletno oglaševanje je prava rešitev za vas.

Izdelava spletnih strani

“Če te ni na Googlu, potem ne obstajaš”. Zagotovo je večina izmed vas že slišala za omenjeni stavek, ki v zadnjih nekaj letih sploh ni več daleč od resnice. Oglaševanje se je v veliki meri preselilo na svetovni splet in prav iskalnik Google ter družabno omrežje Facebook sta v zadnjem času postala glavna kanala za pridobivanje potencialnih strank na našo spletno stran. Dobro zastavljen oglaševalski sistem vam lahko zelo hitro na spletno stran privabi večje število potencialnih kupcev, ki jih zanimajo vaši izdelki in/ali storitve. Naj vam pri tem pomagamo!

Z našo pomočjo boste na spletno stran lahko že v nekaj urah pridobili ustrezno targetirano občinstvo, ki jim boste lahko ponudili vaše izdelke ali storitve. Če torej potrebujete zanesljivega partnerja za spletno oglaševanje, ste prišli na pravi naslov 🙂

Dobro zastavljeno spletno oglaševanje vam lahko dolgoročno prihrani kar nekaj denarja in časa, ki bi ga namenili za “tradicionalne” oblike oglaševanja (TV oglasi, radijski oglasi, oglasi v tiskanih medijih), že v zelo kratkem času pa lahko na vašo spletno stran pripelje večje število obiskovalcev, ki jih zagotovo zanimajo vaši izdelki oziroma storitve.

Ustrezno urejena in optimizirana (SEO) spletna stran, posledično dobra uporabniška izkušnja, v kombinaciji z dobro napisanim oglasom so temelji za uspešno Google oglaševanje. Čedalje več posameznikov in tudi podjetij (pa čeprav je ta številka generalno gledano še vedno precej majhna) pa se odloča tudi za oglaševanje na družbenem omrežju Facebook. Oglaševanje na Facebooku vašemu podjetju omogoča, da lažje doseže prav tiste uporabnike (“targetirane”), ki so kasneje lahko tudi vaši potencialni kupci, na način, da jih nagovori z zanimivimi sporočili in hkrati z njimi že takoj gradi ustrezen “odnos”, ki bo v točno določenem trenutku vplival na odločitev, da obiščejo vašo spletno stran in vas (nekateri) tudi direktno kontaktirajo v zvezi z vašimi izdelki ali storitvami.

Facebook oglaševanje se praviloma obračunava po številu prikazov posameznega oglasa (CPM). Če pa uporabnik želi, se oglaševalsko akcijo lahko nastavi tudi na plačevanje po kliku (CPC). Poleg tega pa je potrebno upoštevati tudi faktor relevantnosti. Če bo Facebook ocenil, da so vaši oglasi bolj relevantni za izbrano ciljno publiko, boste za posamezen oglas oziroma rezultat akcije posameznega oglasa plačali veliko manj kot pa bi, če bi bila ta ocena nizka.

Spletno oglaševanje
responsive

Vaše želje spreminjamo v realnost.

Poskrbimo, da so naši naročniki na koncu vedno zadovoljni!